انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 8
نويسنده پيام
erfan آفلاين
Admin

ارسال‌ها : 15
عضويت: 2 /8 /1392
محل زندگي: Tehran
سن: 15
شناسه ياهو: erfanghalibaf1378@yahoo.com

سرویس ضد اخلاقی ایرانسل
«قبل از تحریم این سرویس ضداخلاق و دین "ایرانسل"، توسط مراجع معظم تقلید، حذف*اش کنید

اخیراً سرویسی اغواگر در سامانه ایرانسل ارائه شده است که در ادبیات روایت اسلامی می*توان آن را بمب «مخنث صوتی»[1] نام نهاد.

پایگاه اصولگرای 598، در یادداشتی آورده است: با سرویس صدای جادویی که شما را قادر می*سازد با صدایی غیر از صدای خودتان با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید کاربر مؤنث می*توانید با صدای مذکر با مخاطب خود تماس برقرار کند و کاربر مذکر هم می*تواند تماسی با صدای مؤنث برقرار کند. حال این سوال مطرح می*شود که براستی چه ضرورت یا حتی ارزشی نسبی*ای در این کار است؟

اخیراً سرویسی اغواگر در سامانه ایرانسل ارائه شده است که در ادبیات روایت اسلامی می*توان آن را بمب «مخنث صوتی» [1] نام نهاد. با سرویس صدای جادویی که شما را قادر می*سازد با صدایی غیر از صدای خودتان با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید کاربر مؤنث می*توانید با صدای مذکر با مخاطب خود تماس برقرار کند و کاربر مذکر هم می*تواند تماسی با صدای مؤنث برقرار کند.

حال این سوال مطرح می شود که براستی چه ضرورت یا حتی ارزشی نسبی*ای در این کار است؟ آیا چیزی غیر از ابزاری برای اغواگری و سوء استفاده و نابودی خانواده*ها و جامعه اخلاقی در پی خواهد داشت؟ آیا هیچ راهی در میان می*ماند که مخاطب شما متوجه بشود که شما زن یا مرد هستید؟ آیا این یکی از مصادیق قطعی تشبه زن به مرد و مرد به زن نیست؟ وظیفه دستگاه*های نظارتی در این بین چیست؟

در روایاتی از علائم آخرالزمان یا هنگام ظهور وجود دارد که این بلاهت*ها و شیطنت*ها را پیشگویی کرده است: الف. علائم آخرالزمان: پیامبر خدا (ص) در حدیث أشراط الساعة به گناهان و سیئات و بدعت*های زیادی اشاره می*کند که یکی از آنها، تشبه مردان و زنان به یکدیگر است: «وَ تَشَبَّهَ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَال»[2]؛ ب. علائم ظهور: امام صادق در پاسخ به زمان ظهور امام زمان فرموده*اند: قائم ما هنگامی خروج می*کند که مردان خود را به زنان و زنان خود را به مردان، شبیه می*کنند: «يَخْرُجُ قَائِمُكُمْ قَالَ إِذَا تَشَبَّهَ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَال»[3].

واقعیت*های جامعه به عیان نشان می*دهد که چگونه موارد ذکر شده در حدیث «علائم قیامت» یک به یک و مو به مو آشکار شده است، از تشبه مردان و زنان به یکدیگر تا گناهان دیگری مثل زنا و ربا.

همچنین فارغ از موازین دینی این موضوع، فرض کنید که تشبه مرد به زن و زن به مرد جائز و امکان*پذیر باشد. در این حال، ضمن اختلالات جدی در نظام جامعه اسلامی، زمینه سوءاستفاده بسیار زیادی نیز فراهیم می*شود که به سرعت بنیان*های خانواده را از بین خواهد برد.

در اصول کافی و دیگر کتبه اربعه، روایاتی در باره حرمت تشبه زنان به مردان آمده است، علاوه بر کتب اربعة، در جلد 17 وسائل الشیعه، ص 284، بابی با مجموعه ای از روایات وجود دارد باعنوان «بَابُ تَحْرِیمِ تَشَبُّهِ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءِ بِالرِّجَالِ». در ج 13، ص 202 مستدرک الوسائل نیز روایاتی در بابی با همان عنوان آمده است. و علاوه بر آن روایات دیگری نیز دال بر این مضمون است؛ مانند: «لَعَنَ اللَّهُ ... الْمُتَشَبِّهِینَ مِنَ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ الْمُتَشَبِّهَاتِ مِنَ النِّسَاءِ بِالرِّجَال ...» الكافی، ج 8، ص 69 و نیز در وسائل‏الشیعة، ج 17، ص 284. خداوند لعنت کرده است زنان و مردانی که خود را به جنس مخالف شبیه می*کنند.

لذا ضروری است که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل پیش از تخریب خانواده*ها و حرمت*شکنی بیشتر شریعت اسلامی و نیز ورود مراجع معظم تقلید در تحریم این سرویس ضداخلاق و دین، اقدام به خنثی*سازی «بمب مخنث صوتی» یاد شده و حذف آن سرویس بنمایند که در صورت سهل*انگاری مسئولین مربوطه در این امر خسارات جبران*ناپذیری به نظام خانواده به وجود خواهد آمد.

[1]. معنای مخنث همان متشبه به جنس مخالف است؛ چنانکه در این حدیث آمده است: «لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ ص الْمُتَشَبِّهِینَ مِنَ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ الْمُتَشَبِّهَاتِ مِنَ النِّسَاءِ بِالرِّجَالِ قَالَ وَ هُمُ الْمُخَنَّثُون‏ ...». الكافی، ج 5، ص 550. رسول خدا مخنث*ها یعنی زنان و مردانی که خود را به جنس مخالف شبیه می*کنند، لعنت کرده است.

[2]. مستدرك‏الوسائل، ج 8، ص 275. مستدرك‏الوسائل، ج 11، ص 372. تفسیرالقمی، ج 2، ص 303. منتخب الأنوار المضیئة، ص 85

[3]. ». مستدرک الوسائل، ج 12، ص335. مستدرك‏الوسائل، ج 14، ص 261. مستدرک الوسائل، ج 14، ص 354. إعلام‏الورى، ص 463. الخرائج و الجرائح، ج 3، ص 1133. كشف الغمة، ج 2، ص 534. كمال‏الدین، ج 1، ص 330.




حال به نظر شما این طرح درست است یا نه؟
جمعه 10 آبان 1392 - 22:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
طراحیون طراحیون



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :




twitter facebook rss
yahoo
سایت طراحیون با عنوان بزرگترین تالار گفتمان ایرانی کار خود را در سال 22/10/1391 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون طراحیون همواره سعی در ارائه مطالب آموزشی، علمی، تفریحی، سرگرمی و ... داشته است. طراحیون مفتخر است که توسط سرور رزبلاگ میزبانی می شود.

Time

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : ahmadshiro2000@yahoo.com
پيامک همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000
صفحه اصلي |تماس با ما | بازگشت به بالا | حالت آر اس اس | قدرت گرفته | مترجم