انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 16
نويسنده پيام
erfan آفلاين
Admin

ارسال‌ها : 15
عضويت: 2 /8 /1392
محل زندگي: Tehran
سن: 15
شناسه ياهو: erfanghalibaf1378@yahoo.com

قوانین استفاده از انجمن
- از ایجاد هرگونه بحث سیاسی خودداری کنید.

2- در حفظ ادب و دوستی و رعایت حقوق دیگران کوشا باشید. در صورت مشاهده هرگونه بی احترامی به کاربران دیگر، با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و در صورت لزوم ، با مشورت مدیران ، دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.

3- از ساخت بیش از یک شناسه کاربری خودداری کنید. در مواقع اضطراری با مدیران تالار هماهنگ شوید.

4- با پذیرش این قوانین شما مسئولیت رفتار و عملکرد خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور تخلف نمایید به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار اکانت شما از سایت حذف می گردد. هدف از اجرای این قوانین حفظ حقوق شما و سایر اعضا و کاربران تالار و نیز سلامت محتوایی، اخلاقی و امنیتی آن می باشد.


5- با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت برای بسیاری از کاربران ، حتی الامکان از قرار دادن عکس در امضا و عکسهای زیاد در مطالب عادی خودداری کنید.


6- برای جلوگیری از ایجاد سردی و پوچی در انجمن ، از ارسال بیش از حد شکلک خودداری کنید.

7- چنانچه تاپیک یا مطلبی توسط مدیران حذف یا ویرایش شد ، در صورت داشتن سئوال در این مورد ، سئوال خود را از طریق پیام خصوصی با مدیران مطرح کنید و علت را جویا شوید.


8- هرگونه بحث در مورد مسائل عقیدتی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

9- در صورت داشتن انتقاد نسبت به رفتار مدیران ، از طریق پیام خصوصی اقدام کنید.


10- برای پایین آوردن احتمال فیل+ter شدن ، از ارسال مطلب با تیترهای ( + / هجده - سال ) خودداری کنید.

11- استفاده از علائمی که باعث برجسته تر نشان داده شدن تاپیکها خواهد شد ممنوع است ( قبلا در بیلبورد اعلام شده بود ).


12-کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.



13-هرگونه بحثی* که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی* خود بشود ( آف تاپیک ) که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند.

14-کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ،كاربری در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

15-هرگونه تاپيک و ارسال اعتراض آميز و يا انتقاد آميز در رابطه با يک کاربر و يا مدير بدون اخطار قبلي سريعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد( در صورت نیاز به تایپیک انتقادات وپیشنهادات مراجعه و موضوع را اطلاع دهید).

16-از درگیر شدن در انجمن با کاربران دیگر و تازه کار و ... خودداری کنید.

17-عناوين تاپيك ها ميبايستي بصورت فارسی تایپ شونددر غیر اینصورت مدیران انجمن مختارند به ویرایش موضوع ودر صورت تکرار با کابر برخورد خواهد شد

18-مدیران سایت می توانند در صورت مشاهده رعایت نکردن بند بند قوانین با کاربر مورد نظر برخورد کنند (اعم از : قفل ، انتقال ، مسدود سازی ، بن کردن آی پی و ...) که به صلاح دید مدیران سایت قابل اجرا است.

19-جهت حفظ حقوق خود و سایر کاربران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قوانین تالار توسط یک کاربر، آدرس تاپیک را برای مدیر انجمن ارسال نمائید تا سریعا به موضوع رسیدگی* شود. کاربران به هیچ عنوان مجاز به تصمیم گیری شخصی بجای مدیر و برخورد با سایر کاربران نمی باشند.


قوانین ممکن است در زمان اضافه یا دچار تغییر شود بنابراین هر چند وقت یکبار به این تایپیک مراجع کنید
پنجشنبه 16 آبان 1392 - 00:10
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
طراحیون طراحیون



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :




twitter facebook rss
yahoo
سایت طراحیون با عنوان بزرگترین تالار گفتمان ایرانی کار خود را در سال 22/10/1391 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون طراحیون همواره سعی در ارائه مطالب آموزشی، علمی، تفریحی، سرگرمی و ... داشته است. طراحیون مفتخر است که توسط سرور رزبلاگ میزبانی می شود.

Time

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : ahmadshiro2000@yahoo.com
پيامک همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000
صفحه اصلي |تماس با ما | بازگشت به بالا | حالت آر اس اس | قدرت گرفته | مترجم